ღვთისმეტყველება
რატომ გაურბიხარ ცხონებას შენსას?
06.03.2008
წმინდა ბასილი დიდის სწავლება მათ მიმართ, ვინც გვიან ინათლება
სოლომონი ბრძენი, ამქვეყნიური საქმეებისთვის დროს რომ ანაწილებდა და თითოეულ საქმეს შესაბამის ჟამს განუკუთვნებდა, იტყოდა:
ნურასოდეს ვიფიქრებთ, რომ სრულებასა და სიმრთელეს მივაღწიეთ, განუწყვეტლივ სიმდაბლეს ვეშურებოდეთ
21.02.2008
მშრომელი, გულმოდგინე ადამიანი უყვარს უფალს და სწორედ ასეთს შეეწევა
რაჟამს დადგები ლოცვად, შენი გულისსიტყვები ღმერთისკენ მიმართე.
ბოროტი საქმეები გაგიმრავლდა და წარსული სავსეა მისით, ხოლო დრო შენი სინანულისა ჯერაც არსად ჩანს
07.02.2008
სინანულისთვის
წმინდა ეფრემ ასურის მიხედვით
სამწუხაროა, როდესაც სიცოცხლის დღენი კლებულობს, "ბრალნი ჩუენნი კი განმრავლდებიან".
როგორც მჟავა ჭამს და განლევს რკინას, ასევე ანადგურებს სულს შურიც
24.01.2008
შურისათვის
წმინდა ბასილი დიდის მიხედვით
ღმერთი სიკეთეა და სიკეთეს ანიჭებს ყოველ კეთილის მოქმედს.
განკურნების დროს ნუ იქნები მწუხარე, რადგან ბოროტებაა, როდესაც არ გიხარია სულის სიმრთელე და სიჯანსაღე
10.01.2008
მარხვისთვის წმინდა ბასილი დიდის მიხედვით
ჩვენ უკვე ვისწავლეთ მარხვის მადლი ესაია წინასწარმეტყველის მიერ, რომელმაც განაგდო, უარყო სახე ჰურიაებრივი მარხვისა და მოგვცა ჭეშმარიტი სახე, მთავარი არსი მისი, რადგან იტყვის:
ვისიცაა პატივი და ძალი საუკუნო...
13.12.2007
მრწამსის პირველ მუხლში ვკითხულობთ: "მრწამს ერთი ღმერთი, მამა ყოვლისა მპყრობელი, შემოქმედი ცათა და ქვეყანისა, ხილულთა ყოველთა და არა ხილულთა".
კაცობრიობა ათასწლეულების განმავლობაში ელოდა მაცხოვრის მოვლინებას, მაგრამ ის სწორედ იმ დროს მოვიდა, როცა საჭირო იყო - არც ადრე და არც გვიან
18.10.2007
შობილი და არა ქმნილი
ადამიანებს, მათ შორის - მრევლის წევრებსაც, გვიჭირს ძე ღვთისას, იესო ქრისტეს შესახებ სწავლებაში ჩაწვდომა, მისი ორბუნებიანობის გააზრება.
რა განსხვავებაა პირველქმნილ ცოდვასა და სხვა დანარჩენ, ადამიანის მიერ პიროვნულად აღსრულებულ ცოდვებს შორის?
06.09.2007
სწავლება ცოდვისა და სასჯელის შესახებ წმინდა იოანე ოქროპირის მიხედვით
ყოვლადმოწყალე და ყოვლადსახიერმა ღმერთმა სიკეთითა და სიკეთეში შექმნა ადამიანი.
ყოვლადწმინდა სამების საიდუმლო უპირველესად რწმენით აღიქმება
09.08.2007
მართლმადიდებელი ქრისტიანები ვაღიარებთ ყოვლადწმინდა სამებას ანუ გვწამს, რომ ღმერთი ერთია, მაგრამ სამგვამოვანი, სამი ჰიპოსტასი (პირი) მამა, ძე და სულიწმინდა ერთი არსია და განუყოფელი სამება.
მუდმივი კალენდარი
წელი
დღესასწაული:
ყველა დღესასწაული
გამოთვლა
განულება
საეკლესიო კალენდარი
ძველი სტილით
ახალი სტილით
ორ სა ოთ ხუ პა შა კვ
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
გავხდებით ჩვენ თანაზიარნი ამ ნათლისა, შევიცნობთ კი მას?
(ამონარიდები პატრიარქის ქადაგებებიდან)
"ნათელი ქრისტესი სულიერი ძალაა, საფუძველია ქვეყნიერებისა.