ლიტურგიკა
ღვთაებრივი ლიტურგიის განმარტება
03.02.2011
წმიდა ნიკოლოზ კავასილა
42. იმის შესახებ, განიწმინდებიან თუ არა ტრაპეზის ძღვნით მიცვალებულები, ცოცხალთა მსგავსად
ზემოთქმულთან ერთად აუცილებელია ამის გამოკვლევაც:
ღვთაებრივი ლიტურგიის განმარტება
20.01.2011
წმიდა ნიკოლოზ კავასილა
39. ზიარებაზე მორწმუნეთა მოწვევისა და იმის შესახებ, თუ ძღვნის გამოჩენისას რას შესძახებენ მორწმუნენი
როდესაც ღვთისმსახური სიწმინდეს ეზიარება, ხალხს მიმართავს და უჩვენებს წმიდა ძღვენს.
ღვთაებრივი ლიტურგიის განმარტება
06.01.2011
წმიდა ნიკოლოზ კავასილა
36. იმის შესახებ, თუ რას მოუწოდებს ღვთისმსახური ხალხს წმიდა ძღვნის ამაღლებისას და რას პასუხობს მას ხალხი
შემდეგ ღვთისმსახური განიზრახავს, თავად შეუდგეს და სხვებიც მიიწვიოს ტრაპეზზე.
ღვთაებრივი ლიტურგიის განმარტება
23.12.2010
წმიდა ნიკოლოზ კავასილა
33. მსხვერპლშეწირვის შემდეგი ლოცვებისა და იმის შესახებ, თუ რა მიზეზით მოიხსენიებიან აქ წმიდანები, განსაკუთრებით კი ყოვლადწმიდა ღვთისმშობელი
ღვთაებრივი ლიტურგიის განმარტება
09.12.2010
წმიდა ნიკოლოზ კავასილა
30. იმის შესახებ, რომ ლათინურ ეკლესიაში ევქარისტიის საიდუმლო იმავენაირად აღესრულება
ხოლო ბაგეებს მათ სრულიად შეუკრავს ის, რომ ლათინურ ეკლესიაშიც, რომელსაც ისინი, როგორც ჩანს, ეყრდნობიან, უფლის სიტყვის შემდეგ არ უარობენ ძღვნისადმი ლოცვის აღვლენას.
ღვთაებრივი ლიტურგიის განმარტება
25.11.2010
წმიდა ნიკოლოზ კავასილა
29. იმის თაობაზე, თუ რას გვყვედრიან ლათინები და ჩვენი პასუხი მათ საყვედურზე
ამის გამო ზოგიერთი ლათინი გვკიცხავს.
ღვთაებრივი ლიტურგიის განმარტება
11.11.2010
წმიდა ნიკოლოზ კავასილა
26. რწმენის აღმსარებლობის შესახებ, იმის შესახებ, ამის შემდეგ რას შეაგონებს მორწმუნეებს ღვთისმსახური, ასევე რის შესახებ ლოცულობს იგი და რას პასუხობენ ისინი
ღვთაებრივი ლიტურგიის განმარტება
28.10.2010
წმიდა ნიკოლოზ კავასილა
21. ამ საგალობლის გალობისას წაკითხული ლოცვისა და წმიდა ასამაღლებლების შესახებ
ამ საგალობლის წინ ღვთისმსახური უფალს ევედრება, შეიწიროს ეს გალობა და მგალობლებს მადლი გარდამოუვლინოს.
საეკლესიო წესის გაგება მხოლოდ ეკლესიაში შეიძლება უშუალო განცდის გზით
28.10.2010
"საეკლესიო წესებისათვის". არქიმანდრიტი რაფაელი (კარელინი)
საეკლესიო წესი მხოლოდ ერთხელ და სამუდამოდ ჩამოყალიბებული ნიშნობრივი სისტემა როდია, რომელიც საინფორმაციო და საკომუნიკაციო როლს ასრულებს.
ქართული მონასტრების ტიპიკონი
28.10.2010
ქართველთა სამონასტრო მოღვაწეობა ათონზე X საუკუნის უკანასკნელ მეოთხედში დაიწყო. ცნობებს იმის შესახებ, თუ რა წესები იყო ამ მონასტერში ეფთვიმეს დროს, გვაწვდის გიორგი მთაწმინდელის მიერ შედგენილი "ცხოვრებაი იოვანესი და ეფთვიმესი", რომელიც არსებითად წარმოადგენს ამ მონასტრის ისტორიას მისი დაარსებიდან XI საუკუნის ნახევრამდე.
მუდმივი კალენდარი
წელი
დღესასწაული:
ყველა დღესასწაული
გამოთვლა
განულება
საეკლესიო კალენდარი
ძველი სტილით
ახალი სტილით
ორ სა ოთ ხუ პა შა კვ
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
გვესაუბრება ვაზისუბნის ცხრა ყრმათა კოლაელთა სახელობის ეკლესიის მღვდელმსახური დეკანოზი გურამ გურამიშვილი:

- ფერისცვალების დღესასწაული მართლაც განსაკუთრებულია
საიტის პარტნიორები