მარხვა
ღმერთმა პირველი მარხვა სამოთხეში დაუდგინა ადამს, რაც კეთილისა და ბოროტის შეცნობის ხის ნაყოფის ჭამის აკრძალვას გულისხმობდა
17.06.2014
ყოველი რელიგიის მიმდევარი იმ მოძღვრებას მიჰყვება, რომელზეც თავად ეს რელიგიაა დაფუძნებული.
პეტრეპავლობის მარხვა ერთადერთია ხანგრძლივ მარხვათა შორის, რომლის ხანგრძლივობა ყოველწლიურად ცვალებადობს
16.06.2014
წმინდა იოანე ოქროპირი ბრძანებს:
მართლაც და, რა არის მარხვა, თუ არა გვირგვინი გმირობისა, საფუძველი ჯილდოსი და გზა ცხოვნებისა?
მეექვსე საათიდან მეცხრე საათამდე წყვდიადმა მოიცვა არემარე
07.04.2006
დიდი მარხვის 40 დღის გასვლის შემდეგ იწყება ვნების კვირა. მართალია, იგი დამოუკიდებელი მარხვაა, მაგრამ განუყოფელი ნაწილია ქრისტეს ბრწყინვალე აღდგომისწინა მარხვისა. იესო ქრისტეს ამქვეყნიური მოღვაწეობის უკანასკნელი დღეები განსაკუთრებული მოვლენებით აღინიშნა.
ნუ ვიფიქრებთ, რადგან ვმარხულობთ, სხვებზე აღმატებულნი ვართ
24.03.2006
"სამოთხე მარხვის დარღვევამ დაგვაკარგვინა. ვიმარხულოთ, რათა კვლავ შევიდეთ სასუფეველში", - გვასწავლიან წმინდა მამები. სწორედ მარხვაა, ლოცვასთან ერთად, ის ერთადერთი საშუალება, რითაც შეგვიძლია ბოროტი განვაგდოთ, უფალს მივეახლოთ და ცათა სასუფეველი დავიმკვიდროთ.
მარხვა "შინ დაბრუნების" ჟამია
24.03.2006
მიტროპოლიტ ანტონ სუროჟელის თქმით, მარხვა შინ დაბრუნების ჟამია. ამ დროს შესაძლებლობა გვეძლევა, ოდნავ მაინც მივუახლოვდეთ იმ დაუსრულებელ სიხარულს, სასუფეველი რომ ჰქვია. თუმცა ეს სიხარული იოლად არ მოიპოვება.
დიდი მარხვა
24.02.2006
ამ დროს ყველამ უნდა მოიცალოს კეთილი საქმეებისთვის
თუ დავუკვირდებით, მრავალდღიანი მარხვები წელიწადის ოთხ დროს ემთხვევა და დიდ საეკლესიო დღესასწაულებს უსწრებს წინ. მარხვების ამგვარი განწესებით ეკლესია მორწმუნეებს წელიწადში ოთხგზის მოუწოდებს მარხვით მოღვაწეობის ანუ სულიერი განახლებისკენ,
მკერდში იცემდა მჯიღს და ამბობდა: ღმერთო, მილხინე მე, ცოდვილსა
27.01.2006
დიდ მარხვას წინ უსწრებს მოსამზადებელი პერიოდი, რომელიც მეზვერისა და ფარისევლის კვირიაკით იწყება. ეს შვიდეული მსგეფსია (ხსნილია ოთხშაბათი და პარასკევი). ამ კვირის ღვთისმსახურების დედააზრი სახარებისეული მეზვერისა და ფარისევლის იგავის განმარტებაა.
გვიახლოვდება შობის მარხვა
18.11.2005
ეს არის კიდევ ერთი შანსი, მოწოდება თუ ძახილი მათთვის, რომლებსაც ჯერ არ დაუწყიათ ეკლესიური ცხოვრება
მოგვიახლოვდა 2005 წლის ბოლო დიდი მარხვა. ეს არის კიდევ ერთი შანსი, მოწოდება თუ ძახილი მათთვის, რომლებსაც ჯერ არ დაუწყიათ ეკლესიური ცხოვრება, რომ ეს წელიც არ დაკარგონ და არ გაატარონ ჭეშმარიტების გარეშე.
მარიამობის მარხვა
12.08.2005
14 აგვისტოდან იწყება და 28 აგვისტოს მთავრდება
ყოვლადწმინდა ღვთისმშობლის ამქვეყნიური ცხოვრება ღვთის მადლით იყო გაბრწყინებული. მოციქულთა მსგავსად, იგი სიტყვითა და ლოცვით განამტკიცებდა ქრისტიანულ ეკლესიას.
პეტრეპავლობის მარხვა სულთმოფენობიდან ერთი კვირის შემდეგ იწყება
01.07.2005
სულთმოფენობის მეორე შვიდეული ყოველთა წმინდათა კვირიაკედ იწოდება, შემდეგი ორშაბათიდან კი წმინდა მოციქულთა მარხვა იწყება. ეს მარხვა მოციქულთა - პეტრესა და პავლეს ხსენებით გვირგვინდება, ამიტომ სახელიც მათი ჰქვია - პეტრეპავლობის მარხვა.
მუდმივი კალენდარი
წელი
დღესასწაული:
ყველა დღესასწაული
გამოთვლა
განულება
საეკლესიო კალენდარი
ძველი სტილით
ახალი სტილით
ორ სა ოთ ხუ პა შა კვ
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
ეს იმის ნიშანია, რომ ეკლესიურად და ერთმანეთის სიყვარულში უნდა ვიცხოვროთ

ინერნეტ სივრცეში აფხაზეთში მომხდარი სასწაულების შესახებ გავრცელებულმა ინფორმაციამ ბევრი ჩვენთაგანი საგონებელში ჩააგდო.
საიტის პარტნიორები